آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

پاک کردن منوی مدارک تازه باز شده بعد از خاموش شدن کامپیوتر یا Cl

1-برنامه ریجستری را باز کنید.
2-به مسیر زیر بروید.
HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Policies
3-با راست کلیک رویPolicies کلیدی به نام Explorer بسازید که اگر وجود داشت لازم نیست.
4-دوباره در زیر مجموعه که درست کردید کلیدی از نوعDWORD بسازید و نامش را ClearRecentDocsOnExit تغییر دهید.
5-مقدارش را برابر با 1 قرار دهید
6-برای اعمال تغییرات کامپیوتر را دوباره بوت کنید .
6-برای برگشتن به حالت قبلی مقدار را 0 کنید یا کلید را حذف کنید
نظرات 2 + ارسال نظر
فضلی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ http://sys.blogsky.com

سلام
من هر دو وبلاگت را لینک کردم تو هم در هر دو وبلاگت من را لینک کن
در ضمن وبلاگت لود نمی شود
خیلی سنگین است تعداد پستها و تعداد مطالب پیشین را کم کن
همچنین من نتوانستم از هک یاهو در وبلاگت استفاده کنم
بیشتر راهنماییم کن
متشکرم

fazli سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ http://sys.blogsky.com

سلام
من هر دو وبلاگت را لینک کردم تو هم در هر دو وبلاگت من را لینک کن
در ضمن وبلاگت لود نمی شود
خیلی سنگین است تعداد پستها و تعداد مطالب پیشین را کم کن
همچنین من نتوانستم از هک یاهو در وبلاگت استفاده کنم
بیشتر راهنماییم کن
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد