آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

چطوری از شر ویروس کظم غیظ خلاص بشیم

چطوری از شر ویروس کظم غیظ خلاص بشیم

مدتی است که ویروس ایرانی کظم غیظ در میان کامپیوترها پخش شده است. بر اساس شنیده ها، این ویروس بوسیله یک وب لاگ هاستینگ معروف ایرانی در حال بخش شدن است.

این ویروس بصورت آیکونی شبیه IE کنار ساعت ویندوز مشاهده می شود که حاوی پیامی است که از شما می خواهد به وبلاگ وی سر بزنید. وقتی هم که به آن وبلگ رفتید در ابتدا آیه ای از قرآن که در آن درباره ی کظم غیظ صحبت شده می بینید و پایین تر از بازدیدکنندگان وبلاگ خواسته شده بر علیه اقدام گوگل به خلیج فارس رای دهند.

درباره کار این ویروس باید این را هم بیان کنم که اولا توانایی بستن پنجره های باز شده را دارا می باشد علی الخصوص در هنگام کار با اینترنت و پنجره مرورگرها. ثانیا اجازه نصب بعضی از آنتی ویروس ها را نمی دهد. همچنین مانند بسیاری از نرم افزار های مخرب از سرعت ویندوز می کاهد. و در آخر ممکن است با یک بار ری استارت کردن سیستم دیگر ویندوز بوت نشود.

حال چطوری از شرش خلاص بشیم.

قبل از اینکه به ادامه مطالب باید بگم بهترهین راهکار آپدیت آنتی ویروس و اسکن کامل است.

برای دیدن ادامه بر روی ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

عجیب ترین ویروس های رایانه ای در سال 2008

بر اساس یک گزارش امنیتی، فهرست عجیب ترین ویروس های رایانه ای در سال 2008 میلادی منتشر شد.
    بر اساس این گزارش، تمامی این کدهای مخرب دارای نوع ساختار، روش انتشار و یا عملکردهای خاصی بوده اند که به نحوی موجب افزایش وسعت و ریسک تخریب و یا ایجاد جذابیت در روش عملیاتی آنها شده است. علاوه بر این، روش های عجیب و نامتعارف در طراحی، تولید و انتشار کدهای مخرب همواره مورد توجه خرابکاران اینترنتی قرار داشته است، زیرا استفاده از این روش ها، علاوه بر افزایش محبوبیت و شهرت آنها در میان همکاران زیرزمینی شان، کاربران اینترنت را نیز به انجام فعالیت های پرخطر و غیر ایمن در وب ترغیب می کند. کارشناسان امنیتی بر این عقیده اند که خلاقیت مجرمان اینترنتی در طراحی روش های عجیب تخریب بی تاثیر نیست. اما علاوه بر این عامل مهم، تاثیر اتفاقات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بزرگ مانند بحران جهانی اقتصاد و نیز روانشناسی فردی اجتماعی کاربران و همین طور سوء استفاده از علایق، سلایق و موضوعات مورد توجه کاربران، چندان دور از نظر نبوده است.

ادامه مطلب ...

چگونه با یک ویروس،کرم یا تروجان ناشناخته مبارزه کنیم؟

بدون نصب هیچ نرم افزاری رایانه خود را از وجود هر ویروس و عامل مخربی پاک نمایید

این مطلب حاصل مدتها دست و پنجه نرم کردن با عوامل مخرب فراوان و ناکامی های فراوان در یافتن یک آنتی ویروس همیشه کارآمد و کاملاً قابل اعتماد است

ادامه مطلب ...