آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

سلسه مقالات رجیستری را دوباره بشناسید قسمت اول

سلام دلیل تاخیر در ارائه مطالب در این وبلاگ بررسی و ترجمه کتاب جدیدی است که گرفتم و برای شما ترجمه می کنم امیدوارم استفاده کنید.

مقدمه

رجیستری قلب و شخصیت مایکروسافت ویندوز اکی پی است امیدوارم این جمله را تا پایان این مقاله درک کنید.رجیستری در برگیرنده داده های پیکربندی سیستم است تا به ویندوز اجازه کار دهد. رجیستری به توسعه دهندگان کمک می کند تا سیستم را بر اساس میل خود پیکربندی کنند و راه های دیگری برای پیکربندی آن بسازند.تمام این کارها و ویژگی ها در تمام ورژن های وینوز مخفی خواهد ماند .رجیستری شما را قادر می سازد تا ویندوز اکس پی به نحوه ای پیکر بندی کنید که از راه های معمولی نمی توانید به آن برسید. 

  بقیه در ادامه مطلب

ویندوز و تمام برنامه هایی که در آن اجرا می شود توانایی انجام هیچ کاری را بدون استفاده از داده های رجیستری را ندارد زمانی که شما با دبل کلیک روی یک فایل می خواهید آن را باز کنید ویندوز ابتدا در رجیستری دنبال داده هایی می گردد تا بداند چگونه و به چه ترتیبی برنامه ها را باز کنید. زمانی که شما وسیله ای یا سخت افزاری را به کامپیوتر وصل می کنید ابتدا داده هایی ابتدایی در مورد آن وسیله در رجیستری جست و جو می شود سپس داده های تکمیلی در رجیستری ذخیره می شود یا زمانی که شما برنامه ورد را با می کنید ویندوز در هر لحظه نحوه پیکربندی و ترتیب نمایش آن را با رجیستری چک میکند اگر شما در رجیستری باشید شما خواهید دید که در هر لحظه میلیون ها داده در رجیستری ویندوز بررسی تغییر و یا وارد می شود.

در این سلسه مقالات شما یاد خواهید که چگونه رجیستری را بررسی و تغییر دهید. اما شما همچنین باید بدانید که چگونه از آن مراقبت کنید.شما باید بدانید چگونه از رجیستری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در زمانی که اشتباهی در تنظیمات به وجود آوردید آن را به حالت اول برگردانید.شما باید بدانید که بهترین تمرین ها برای یادگیری رجستری در امنیت کامل چیست.

رجیستری تنها در رویای هکرهای نیست درواقع رجیستری یک ابزار شگفت انگیز برای متخصصان پیشرفته فناوری اطلاعات است تا از طریق آن بتواند توسع دهند یا تنظیم کنند و یا از ویندوز حکایت کنند. آیا شما میدانید بیشتر policies های که در دو ابزار Group Policy و system policies قرار دارند درواقع در رجستری هستند ( احتمالا تعداد محدودی از کاربرانی که این مقاله را می خوانند در مورد این ابزار می دانند پس اگر سئالی در مورد این دو ابزار داشتید لطفا در قسمت نظرات بنویسید تا به در اولین فرصت برای شما فرستاده شود) ایا این حقیقت ایده در ذهن شما به وجود نمی اید؟(راستش خیلی دلم میخواد بدونم ایده شما چیه لطفا بهم بگید) آیا شما میدانید که تغییر تنظیمات رجیستری یک از بهترین راه کارها برای تامین تنظیمات مورد نیاز کابرهای مختلف می باشد؟ شما با پایان رسیدن این مقاله می توانید با جرات بگویید که در ویندوز اکس پی تخصص کامل دارید برای مثال آیا شما هم اکنون میدانید که چگونه می توان از درست شدن آیکون برنامه Microsoft Outlook Expres

در زمانی که یک کاربر تازه برای اولین بار وارد حساب کارر خود می شود بر روی دسکتاپ جلوگیری کنید؟؟؟

ادامه دارد

نظرات 3 + ارسال نظر
Alireza شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:14 ق.ظ http://htto://ar-ap.BlogFa.Com

دوست عزیز من شما را لینک کردم لطفا شما هم مرا با نام
..::Jok-SMS-Pic-SoftWare-Music-Clip::..
لینک کنید.
متشکرم.

امیرحسین شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ب.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
لینک شدید.
ما رو با اسم سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ... لینک کنید.

سایه شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.vb-6.blogfa.com

سلام دوست عزیز منو با نام visual basic لینک کن

می تونم روت حساب کنم

در مورد رجیستری یه سری اطلاعات می خواستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد