آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

آموزش ها و مقلات درهم برهم و بانک ترفندهای رجیستری

مجموعه از بهترین آموزش ها و مقالات و ترفند های درهم برهم با دانلود رایگان

برداشتن Properties از راست کلیک در My Computer

1-رجیستری را باز کنید.
2-به مسیر زیر بروید.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explore
3-کلیدی از نوع REG_DWORD Value با نام NoPropertiesMyComputer بسازید..
4-مقدارش را برابر 1 قرار دهید.
5-برای اعمال تغییرات کامپیوتر را دوباره بوت کنید.
6-برای برگشتن به حالت قبلی مقدار را 0 کنید یا کلید را حذف کنید
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.rez.sub.ir

سلام
آقا وبت خیلی باحاله من لینکت کردم چون از وبت خیلی خوشم اومد فقط من دیگه توی این وبلاگ مطلب نمینویسم چون با بلاگفا مشکل پیدا کردم الان یه وب تو بلاگر دارم ممنون میشم یه سر بهش بزنی و نظرتو راجع بهش بنویسی http://markazedl.sub.cc
موفق باشی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد